Przejdź do treści

PKN ORLEN z nowymi akcjami promocyjnymi. „Z dumą wspieramy sportowców"

Fot. twitter/PKN_ORLEN

PKN ORLEN z przygotował pięć nowych akcji promocyjnych. Będą one łączyły sport (nadchodzące Igrzyska Olimpijskie oraz wyścigi Formuły 1) z ofertą dostępną na stacjach ORLEN.

Adam Burak, członek zarządu PKN Orlen ds. komunikacji i marketingu podkreślił, że firmie zależy na tym, aby wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów.

- Naszym priorytetem jest wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów i zapewnianie im najwyższej jakości produktów w atrakcyjnych cenach. To procentuje. Segment detaliczny to silny filar naszej działalności, w którym w ubiegłym roku osiągnęliśmy rekordowy wynik 3,3 mld zł EBITDA LIFO - zaznaczył.

Twarzami kampanii „olimpijskiej" są najbardziej rozpoznawalni polscy lekkoatleci. W ich gronie znaleźli się: Anita Włodarczyk, Paweł Fajdek, Justyna Święty-Ersetic, Piotr Małachowski oraz paraolimpijczycy: Oliwia Jabłońska, Adrian Castro oraz Rafał Szumiec.

- Kampania promująca ofertę gastronomiczną dostępną na stacjach Orlen, w spocie wideo oraz działaniach digital, bazuje na wartościach olimpijskich i duchu fair play. Pokazuje codzienne zmagania sportowców, ich walkę z samym sobą, treningi i wyrzeczenia - wyjaśniono.

Kupony i paliwo w promocyjnej cenie

Wśród nowych kampanii PKN Orlen jest ta zaplanowana na dzień startów Formuły 1. Na stacjach będzie można nabyć paliwa premium (Verva 98 i Verva ON) w cenie paliw podstawowych.

PKN ORLEN wspiera również aplikację ORLEN VITAY w ramach kampanii „Mistrzowskie kupony”. Przy realizacji jednego z dwóch kuponów obejmujących zakup: paliwa oraz produktów pozapaliwowych za kwotę ponad 5 zł lub zakup produktów STOP CAFE powyżej 14 zł poprzez aplikację klient gratisowo otrzyma specjalnie wydany Magazyn Olimpijski ORŁY Tokio. Akcja jest zaplanowana od 2 lipca do 15 sierpnia na stacjach ORLEN.

Kolejną akcją marketingową jest „Inny kraj ta sama stacja”. Celem jest przedstawienie PKN ORLEN jako dużej międzynarodowej firmy, która jest obecna również na sąsiednich rynkach. Twarzą tej kampanii są sportowcy Teamu Alfa Romeo Racing ORLEN: Robert Kubica, Kimi Raikkonen i Antonio Giovinazzi.

nowymarketing

Wiadomości

Jak z przeciętniaków stać się czołowymi drużynami...

Polska 28 października – co wydarzyło się tego dnia

Czy Ewa Pajor zdobędzie Złotą Piłkę?

Dług państwa pobije wszelkie rekordy...?

Sakiewicz do Polonii w Michigan: Wy zdecydujecie, kto stanie na czele wolnego świata

Chcieli przedłużyć imprezę i włamali się do mieszkania...

Dlaczego działaczki lewicy nie chcą stawać po stronie torturowanych urzędniczek?

Z cmentarza Piotra i Pawła zniknęła ponad połowa polskich nagrobków

Pracownicy Poczty Polskiej o krok od strajku. Czy TO usłyszą?

"Kto będzie rządził USA, będzie rządził wolnym światem" - powiedział w Michigan Tomasz Sakiewicz

Historyczny wiec Donalda Trumpa w słynnej Madison Square Garden

Nieruchomości za miliony, nawet kilkanaście, a sięgają po ryczałt

Zatrzymali go w Alicante. Polak ukrywał się przed sprawiedliwością

9 dni do wyborów. Świat zaczął końcowe odliczanie...

Prawdziwe oblicze Applebaum? Czy mąż może być inny od żony?

Najnowsze

Jak z przeciętniaków stać się czołowymi drużynami...

Sakiewicz do Polonii w Michigan: Wy zdecydujecie, kto stanie na czele wolnego świata

Chcieli przedłużyć imprezę i włamali się do mieszkania...

Dlaczego działaczki lewicy nie chcą stawać po stronie torturowanych urzędniczek?

Z cmentarza Piotra i Pawła zniknęła ponad połowa polskich nagrobków

Polska 28 października – co wydarzyło się tego dnia

Czy Ewa Pajor zdobędzie Złotą Piłkę?

Dług państwa pobije wszelkie rekordy...?