Rekordowe wyniki portalu TV Republika. Liczba użytkowników wzrosła o 149 procent!
Przypominamy, że jak podają Wirtualne Media, na portalu internetowym Telewizji Republika w grudniu liczba użytkowników wzrosła o 149 proc., a średni czas spędzany przez każdego wzrósł pięciokrotnie. "W tej drugiej statystyce witryna jest już liderem wśród stacji informacyjnych", czytamy.
Jak przypominają Wirtualne Media, Telewizja Republika skokowy wzrost popularności notuje od 20 grudnia ub.r., gdy ruszyły zmiany w mediach publicznych. "W Telewizji Polskiej pożegnano się z większością dziennikarzy z programów informacyjnych i publicystycznych, na dziewięć dni przerwano emisję TVP Info, a „Wiadomości” zostały zastąpione przez nowy program „19.30”. Ponadto na prawie miesiąc wyłączono portal internetowy TVP.info, witryna została przywrócona na początku przywrócona na początku zeszłego tygodnia. Jak to przełożyło się na wyniki portalu internetowego TV Republika?", pyta WM.pl
Wyniki mogą budzić podziw. "Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w grudniu ub.r. odwiedziło go 1,64 mln internautów, co dało 5,54 proc. zasięgu. Każdy spędził w witrynie średnio 44 minuty i 12 sekund. Na jej stronie głównej jest player, w którym można oglądać stację. W porównaniu z listopadem liczba użytkowników portalu TV Republika podskoczyła ponad dwukrotnie (o 149 proc.) - z 660 tys., a przeciętny czas korzystania wydłużył się prawie pięciokrotnie, z 9 minut i 2 sekund", czytamy w Wirtualnych Mediach.
W efekcie, portal TV Republika wskoczył już na pierwsze miejsce pod względem przeciętnego czasu korzystania, osiągając prawie dwa razy lepszy wyniki niż dwie kolejne witryny - TVN24.pl i TVP.info.
To nie wszystko. "TV Republika jako jedyna stacja miała na swoim portalu więcej użytkowników w grudniu niż w listopadzie. W przypadku witryny TVP Info spadek wyników jest oczywisty: w grudniu działała tylko przez 20 dni. W porównaniu z 30 dniami listopada straciła 985,4 tys. odwiedzających (18,8 proc.) oraz 3 minuty i sekundę spędzonych średnio przez każdego (11,6 proc.) (...) TVN24.pl w kategorii informacyjno-publicystyczne zanotował spadek o 394,8 tys. użytkowników (5,1 proc.) (...) Natomiast na portalu Polsat News ubyło 238 tys. internautów (4,7 proc)", podają Wirtualne Media.