Sprzedaż „Gazety Polskiej” wystrzeliła. Nasze media stają się najbardziej opiniotwórcze w Polsce
Sukces za sukcesem - chciałoby się napisać. Tym razem chodzi o wyniki sprzedażowe „Gazety Polskiej”, które poszły w górę o ponad dwie trzecie. Po wielkim sukcesie naszej stacji Telewizja Republika przyszła pora na tygodnik. Polacy chcą rzetelnej i nieskażonej ideologią informacji, więc czytają „GP” i oglądają Tv Republika. Dziękujemy!
Według danych Polskich Badań Czytelnictwa, opracowanych przez Wirtualnemedia.pl, w pierwszym kwartale br. średnia sprzedaż wydania papierowego tygodnika „Gazeta Polska” wzrosła o ponad 72 proc., i wyniosła ponad 31 tys. egzemplarzy. Z kolei sprzedaż e-wydań „GP” prawie się podwoiła z 1 346 do 2 606.
Polacy chcą rzetelnej, sprawdzonej, obiektywnej wiedzy na najważniejsze rzeczy, jakie dzieją się w Polsce i na świecie. Dlatego biorą do ręki te gazety, które im to dają, a „Gazeta Polska” jest tego najlepszym przykładem. Nie byłoby tego sukcesu bez wsparcia coraz większej liczby czytelników, którym bardzo dziękujemy za to, że wspierają takie media jak: Telewizja Republika czy „Gazeta Polska”. Z dnia na dzień chcemy coraz bardziej pełnić powierzoną nam misję dostarczania rzetelnej i prawdziwej informacji. Redaktor naczelny "Gazety Polskiej" Tomasz Sakiewicz stworzył przestrzeń medialną w której coraz więcej Polaków upatruje swoje miejsce, czują, że informacje dostarczane przez te media nie są fakenewsami, ideologicznymi wrzutkami, ale wiadomością, która pokazuje rzeczywistość taką, jaką jest naprawdę.